att känna igen röster

idag har varit en händelserik dag i mitt annars så väldigt spännande liv. Jag har varit i stugan, kört lite bil och så..
Sen våldgästade jag Pickless och tingade med henne till Jackpot. Det var en kväll med gänget! eller det var jag sanna madde pickless linn patrik och linns brrsa. jag orkade inte göra sånna där tecken.. Men iaf så var vi där och drack två öl sen skulle vi på fest (trodde jag) så jag ringde till emil (mitt ex) som lovat oss fest men han däckade typ eller nått för hans tjej svarade.. lite nördigt de där emil :P Hoppas de är lungt.. Och Johan dissar mig :P också nördigt tycker jag. Fast de är värsta framstegen, vi har ju typ slutat prata men ikväll skickade han ett god natt sms.. kanske till fel? vad vet jag men jag blev glad iaf haha :P

jjag är party.. å full.. ja stavar skit bra men de kan bero på att jag typ rättar varje ord :P De gick inge bra med min nykterist tid.. :( Får ta det längre fram, när jag blir nunna eller något.. fast de är fan alkohol i nattvarden eller? de dricker ju dom..justja rubriken.. de va såhär sanna ringde mig och var på jackpot sen typ tog nån telefonen och det var en mans röst i telefonen, jag tänkte vem fan är det här? Och då sa killen de är ju "älghuggaren" hahah ..och då tänkte ja aaahhaa de är emil. aspackad :P ja han sa älghuggaren.. på bred norrländska..sen sa han Ylva ring när ni ska till sätra för jag måste prata med dig.. om vadå? :P haha nej du

undra va ja ska gö nu... inte sova direkt. ska checka msn och sen däcka i sängen tänkte jag..

Kanske osammahängande inlägg vad vet jag, orkar inte kolla :P ha det bra alla mina söta läsare!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0