sommarjobbs intervju!

Idag var jag på en intervju för sommarjobb i furuviksparken. På bussen dit visste jag knappt vart jag skulle men som tur var så satt en kille på bussen som också skulle dit, riktigt trevlig faktiskt! Det skulle vara vid furuviksbryggan och det var jätte bra skyltat. När vi kom dit satte vi oss vid ett bord och väntade, jag tog en kopp gott kaffe och en choklad kaka och han tog en kaka. Det dröjde inte länge innan Beatrice kom och hämtade mig för intervju. Den gick bra hoppas jag :) Det var en trevlig intervjuare tycker jag, lugn och bra hehe. Hon var utbildad betendevetare, jag tycker det låter så spännande :)

Nu sitter jag här och det doftar så gott om mina blommor nu. Några har slagit ut helt och man ser dom fina färgerna inuti :) Helt underbart! Solen har nog gått i moln för stunden men borde komma fram om inte dom mörka regnmolnen vågar ta för sig nu! hehe. Det spelar ingen roll vilken som faktiskt! Jag är på riktigt bra humör nu :)

Jag har comviq och då får man bonus när någon ringer till en. Jag hade fått typ 50 kr bonus, vetni att de är många minuter de :P Nu ska jag ta en kopp kaffe, titta på mina otroligt vackra blommor och kanske läsa en bok, eller em blombok kanske :) Eller ännu bättre än en trädgård :D ja de ska jag göra!

Hoppas ni har en underbar dag :)

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vilken tur att du tyckte att mitt inlägg var så "gulligt" då ylva, för somliga kanske hade tagit illa vid sig, men inte du inte. Så bra ;P Och ännu bättre var det väl att jag "missuppfattade" det du skrev i ditt förra inlägg, för synd hade det väl varit om det jag uppfattade det som, hade stämt.. :)

2008-04-14 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0