ny idé till klänning

igår drog årets cityfest igång. ja har faktiskt inget att klaga på. de va lagom med folk, goda munkar, god strömmingburgare, fina saker osv! Ska dit idag igen fast nu med Marcus :D

Mitt rum är snart färdigt, de blev faktiskt riktigt snyggt med färgen!! Det gråa ser grått ut nu så Mia och Robert kom hit å kolla de ÄR grått :P Ska sätta upp ett hyllplan å lite grejjs i taket sen kan ja möblera tillbaka allt!

Igår kväll fick jag sån insperation till en klänning så jag inte kunde sova. Va tvungen att rita ner den och skriva ner vilka tyger ja skulle ha inna jag somnade. Så jag ska shoppa tyger till den å till massa kuddar :) Kommer bli skit bra! bild på klänningen kommer självklart upp sen :P

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: J

tittar bara in

2008-08-07 @ 12:54:27
URL: http://starfield.blogg.se/
Postat av: M

Jag hade riktigt skoj ikväll, The Poodles var grymma :D speciellt trumsettet ;)

2008-08-08 @ 01:29:25
Postat av: M

Jag hade riktigt skoj ikväll, The Poodles var grymma :D speciellt trumsettet ;)

2008-08-08 @ 01:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0