all night long

Igår va ja as trött helt avslagen.. hade väl sovit några timmar bara .. Klockan blev väl en fyra fem och jag och Mia åkte hem till mig. Robert färgade hennes hår. Sen ringde Anna och sa att vi kommer in gratis på wasteland och de lät ju as najs.. ja va as trött men tänkte att lite vin på de här så löser de sig. Jag och Mia åkte hem till Anna', vi var väl där runt 23. Vo va lite sega :P Vi öppnade viflaskan och började dricka. Rött gott vin! Mums. Mia var nykter eftersom hon har en bäbis i magen plus att hon körde bil. Några vinglas senare åkte vi ner på stan. Man var väl lite rund om fötterna sådär.. eller inte så lite :P Vi gick in på wasteland och lämnade jackorna nere hos Katrin som jobbade som croupier där... Sen så var alla mina kära vänner där för Jenny fyllde år så dom firade henne.. ja skulle inte ut egentligen eftersom ja inte hade några pengar men jag kom ju in gratis så :) Jag hade typ 50 kr på mig så ja köpte en öl på krogen.. dansade runt, sjöng å hade as trevligt! När jag nyss hade kommit in så ställde sig en kille framför mig och typ sa Förlåt... ja tittade noga på honom och tänkte vem fan är de här? Ja är senil men ja brukar känna igen folk lite men icke.. han tittade konstigt på mig som om ja va helt dum för ja inte mindes :P Han kan ju inte vart så jävla speciell då tänkte jag haha.. sen kom Sanna dit och kollade lite halv avaktande på mig och sa vem det var.. Ahaa.. tänkte jag .. fy fan :P Och då förstod jag varför han sa förlåt.. om han nu sa så .. nåt liknande iaf. Nu började klockan närma sig två och krogen stängde men jag Mia och Anna stannade kvar efter för vi skulle på efterfesten med krögarn .. tror han är krögare.. han jobbar där iaf. Jag hatar verkligen att vänta på folk och nu började jag bli nykter.. halv som halvt...Klockan blev väl 20 över när vi gick.. Vi gick ut i nån konstig bakdörr. Sen satte vi oss i en bil, alldeles för många men de va la mysigt haha :P eller inte. Den tog oss ner på stan där jag och Anna inte hade nån aning om vart vi skulle. Efter en lång stunds ringande och letandes efter folk så drog alla utom jag krögarn och Anna upp till krögarn. Där blev det typ jack daniels blandat med rom kanske.. lr nått haha å öl haha de va gott men shit va ja blev helt borta. Somnade till ibland men de va typ nån minut bara.. Nu va klockan typ kvart i 6 på morgonen och vi drack upp de sista och klunkarna och gick ner till taxin. Taxin kom väl kanske tio i och innan ja skulle somna så kändes de som ja läröa va vaken en stund för att inte bli bakis :P skumma ideér men jag började typ fokusera på massa hörn i Annas lägenhet å de hjälpte mot att inte spy-- hjaha ja kollade på klockan och de va nu 1 minut över 6.. då somnade jag ganska fort efter.

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0