det brann i gävle

gamla hunddagiset brann ner idag. jag var ute och körde bil med sanna och patrik.. sen när vi kom in i sätra vid mackarna va de as mycket rök och de luktade brand.. shit tänkte ja nu spängspumparna i macken :P haha men näe de va gamla hunddagiset en bit bort.. de va lite läskigt sådär brann som satan gjorde de.. de va fyra brandbilar tror ja..


just nu snackar jag med anna som är au pair i "min" familj i usa just nu.. måste komma på några frågor.. hmm..


Ja läste nyss på gd´s hemsida om branden .. dom skriver att minst sju brandbilar kämpar med branden.. sju?? är ja blind så typ tre brandbilar försvann från min syn eller? ja såg då inte sju brandbilar..


over and out för tillfället
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0