fotoalbum

Just nu sitter jag och skriver ut massa bilder från datorn på våran familj som ja ska sätta in i ett fotoalbum. I dagens Sverige så har ju alla sina bilder på datorn! Jag blev inspirerad av min gammelmoster tror jag .. jag var hos min moster för inte allförlänge sedan och vi kollade igenom gamla släktalbum. Min gamelmoster som jag tror det var hade skrivit roliga kommentarer till bilderna och ritat lite och jag gillar att pyssla så nu ska jag göra detsamma. Imorgon ska jag ner på stan och köpa mera fotopapper :)
 Jag ska ändra så texten blir större imorgon har tyvärr inte tid och ork just nu ni får använda förstoringsglas lr nått :P

over and out

Hah nu såg ja att de här var mitt hundrade inlägg :P damn va ja skriver



Jag förstår att ni har längtat efter mina nya mästerverk.. dom är inte nya dom här men ni måste få se dom endå :P

                                                                   




                                                                                                      
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0