Godmorgon?

tja folket.
idag tänkte ja egentligen sova bort hela dagen men de funkade inte. anna ringde å väckte mig för typ en halvtimme sen å sa att de är personalfest ikväll.. ja har aldrig gått på en sån å de lät skoj .. ja sa nej då men ja kanske ändrar mig.. får se. Ja tror ja börjar bli sjuk... fan va de luktar tulpaner här.. shit asså.. vi har inga tulpaner :P haha ja börjar som sagt bli förkyld.. men de gör inge haha de är inte så att ja har ett jobb å gå till :P

Ja vill också mysa ..å när ja säger också så menar ja typ alla mina polare som myser hela tiden :P å nu har hemsketerna dragit in Sanna också.. Hmm har ja nån kvar.. Jessica kanske ja fortfarande har kvar om ingen kille kidnappat henne å Jenny kanske.. hmm sen är ja senil :P  Fast nu är ja skriver så kom ja på att ja inte alls vill ha nån kille ju :P inte ens mysa.. haha damn mitt myshumör är cp :P ja är sjuk nu vi skyller på de haha..


Imorgon åker Johan till Norge å jobbar igen :( Då får ja inte prata med han på en vecka typ :( Inge roligt ju.. men han ska ringa ikväll iaf :D


over and out people!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0