how I met your mother

hehe har ni sett de programmet ? de går på trean på nätterna lr nått.. lily och hennes pojkvän marshal (<--rätta mig om jag har fel) dom är så söta .. sånt där gulligt förhållande vill ja också ha :)

å apropå förhållanden.. ja har ju kört bil med en kille som heter Patrik. och förut när jag jobbade vil han bjuda ut mkig på middag och så.. ja sa typ nej för ja ville inte börja dejta någon nu när ja ska till usa å sånt.. känns lite meningslöst... Men nu kanske han tror att ja vill något..ja vet inte om ja skulle tro de bara för nån vill åka bil med mig :P men folk är ju olika.. så imorgon ska ja ta å fråga honom.. haha va hemsk ja .. va pinsamt :P Å även om ja inte skulle till usa så skulle vi nog inte dejta.. man känner endå ganska fort om de finns nånting.. men här är de inget sånt.. isf kompis. Han borde inte tro något mer.. han har ju liksom inte ens fått en kram.. men man vet ju inte...

Nä undra om ja ska koka lite kaffe å glo på seega forever eden.. as spännande men så segt :P


Fortsätt kommentera de är as roligt :) .. fan Jessica när kommer du då ja är as hungrig.. väntar ju haha :P


over and out!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0