ja börjar bli en kärring

haha ja så hemskt är de.. ja kom på de häromkvällen när ja å Sanna skulle ha tv kväll... På trean var de du är vad du äter och på ettan antikrundan.. inget snack om saken, antikrundan of course. hur sa??? antikrundan vann mot tjockisarna.. shit.. Å de va nu mitt kära folk ja märkte att de började gå utför.. Nu började tecknen visa sig alltför klart. Ja dricker rödvin=tantvin. Jag blir as varm av ingen vilket ja tror är en tantgrej å nu när ja tittar ner på mian naglar är dom röda.. å de kan ju kännas snyggt.. men icke  dom ser ut som tant naglar.. gaaaaah-... å justja ja kan se på spåret å alla andra program som går på ettan på helgerna.. ja tror Sanna också hgåller på å blir en tant :P

Ja kom på en grej hur ja kan ta bort min egensatta tantstämpel. Personalfesten... hur många tantet skulle festa på en söndag? nä justje.. inte många så om ja går dit så.. fast fan min säng lockar mycke mer just nu.. Kanske är nått klatchigt program på tv man kan se :P

hahah omg.... ovewr and
out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är en riktig tant ylva till och med jag tittar inte på antikrundan om det är tjockisar på tv :)

2008-03-04 @ 23:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0