Kära läsare, en liten inblick av mitt kreativa jag!

haha i brist på annat (damn ja älskar att skriva så :P ) så hittade jag mina mästerverk.. och nu tänkte jag att världen ska äntligen få se vilken kung (drottning) jag är på att rita i paint så håll i er och njut gott folk för här kommer dom:


                                                         






                                                                                               






         haha damn min bror va i farten :P 





                                                                           

de är en myra med ett rosa paraply för er okreativa människor som kanske missade de :P











                                                                                
                                                               





 

Nu när ni ser den här bilden tänker ni säkert damn she's good på paint.. nä tyvärr så är de en riktig bild men ja förstår er som inte riktigt ser de ;P





Gott folk det var min kreativa sida. och jag förstår om ni är oroliga för att de här skulle vara allt jag har att ge er. men icke I'´ll be back!!!  (när ja har ritat nya as fina bilder)



over and out!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0