LEXX

ja vet inte om ni har sett den serien, förmodligen inte. Den är iaf bra :) är inne på fjärde och sista säsongen nu.

Jag ska köpa blonda slingor som Ida ska få sätta i mitt hår.. bara några stycken tror ja. man köper 20 pack men så många ska ja inte ha ...

Helt skum dag idag.. kan bero på att ja har varit så satanst rastlös men samtidigt så lat :P Och de känns som ja har ätit för hela sveriges befolkning och lite till.. Jag måste börja gymma för då blir man inte hungrig!

haha vetni ja är så klantig så ja klämde handen på en galge (?) aa hur fan man lyckas med de men ja gjorde de iaf å nu har ja ett sår på handen som typ gör ont.. vägrar liksom läka ...eller så jävla ont gör de inte men de sved när ja badade idag. Ja vill gå på en stor fest.. typ maskerad med massa skumma å roliga människor! haha typ cirkus folk .. dom verkar så sköna :P Imorrn ska ja fråga mamma om gym pengar.. ja vet att ja inte skulle men ja måste .. seriöst ja mördar min kropp de är inte hälsosamt :P Å ja är för lat för å ens resa på mig å gå ut å gå :P Nu känns e lite sent men på dagarna borde ja kunna göra de tycker man. Man blir ju så bekväm :P haha . de känns som de är skönt väder ute.. sånt här kärleks väder haha. :P folk tycker nog sommar är sånt väder men inte jag.. höst och sen vinter/tidig vår de är kärleksväder  :P När luften är torr liksom marken och asfalten men det är lite halv kallt ute de är kärlek de :P Åå ja blir kär bara ja tänker på de haha :P ja vill mysa ja vill mysa ja vill myysaaaaaaaa

nu ska jag nog slänga mig över Liftarens Guide till Galaxen.. den är grym fast har bara kommit halvägs i första boken.. kanske lite mer..


over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Mr L

Bra bok, mycket bra bok ;)

hur mår såret på handen?

2008-02-19 @ 02:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0