liftaren

shit mina händer skakar som om de vore jorsbävning.. dom flyger fram på tangenterna som om dom styr sig själva.. skit läskigt.. hgaha som om nån har trådar och lyfter upp dom :P shiiit

asså liftarens guide till galaxen är som tagen ur en av mina skumma drömmar.. haha helt klart. ja har alltid skumma meningar å ord för miug i mina drömmar.. som när ja dröma om johan och att ja sa "ylva har en luftburen choise" haha som taget ur den boken asså :P ja blir rädd för mina händer snart dom skakar å skakar.. shit .. så mycke kaffe har ja inte druckit.. typ bara 3 eller 4 koppar..
tror händerna hoppas iväg snart asså. i veckan ska ja få köra patriks bil :) snällt va. hehe fast de är automat å fan hur kul är de.. har ja skrivit de här redan? haha de känns så.. är på värsta braiga humöret haha !! Känner för å gå ut å krama nån :P.. nån frivillig?? haha Ja tycker Johan kan komma hit å kramas lite haha men näääe för vi ska inte träffas än :P jälaaa skiiit (säg de ronny och ragge style :P) ja känner mig as pepp för nått men vette faen vad de är!! Nåt roligt kommer att hända.. ja känner på mig.. åå ja känner i lill tån att nån snäll sate kommer skänka mig en bil inom två dygn.. WOW va snällt :P näe men nått annat roligt kanske kommer hända.. känns så :D Fast vadå?


haha justja ifredags när vi va yute å åkte bil sa ja då att vi försökte ta upp liftare? haha de gick skit för ingen ville åka med oss.. eller okej vi frågade en .. niklas heter han .. han gick i min klass förut men han snackade med nån brud i telefonen och ville åka buss hem :P to bad for him then tänkte vi å körde vidare :P Vi fick inte upp en endaste liftare.. fast de fanns typ inga ju.. töntar :P


over and out !!! fuuckeeers
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0