melodifestivalen- mer tid åt björn!!! :P

ja hade redan tänkt att alla bidrag skulle suga direkt innan ja ens såg dom så ja blev faktiuskt överraskad av sanna nielsen som va ganska bra faktiskt.. för att vara med där så. Men ni vet ju varför jag tittade eller hur? Ja precis.. Björn ;) haha men fan han får på tok för lite tid.. hur tänker ni tv människor?

haha ja har tänkt på va ja dras till för killar å de finns två sorter. Den ena är söt, charmig lite grabbig , oftast blond aa typ som björn. sen har vi den tuffa, manliga med endå charmiga killen lite som Per Moberg. kolla på hans program på tv 4 + på torsdagar.. typ kl 21 troir ja de är :P han skulle lätt få laga mat hos mig ;) å va han några år yngre så skulle man ju inte säga nej direkt ;) hahah ...

Å fan va de bara ja som blev lite rädd när Carola sjöng :P de kanske bara är jag men de kändes som hela världens feta haleluliagospelkör bestående av storaneger sångerskor skulle komma fram bakom dom å ta i så dom sprack.. carola tog i för kung och fosterland (eller iaf gud och jesus) ja trodde hon skulle sjunga falsk.. hatar sånt där man blir nervös :P Hon är nog lika chockad som dom flesta är just nu.. ja trodde hon skulle gå vidare, inte för ja bryr mig men endel saker ändras aldrig.. trodde jag då. Å va tjock hon har blivit jämfört med förut då :P men vill hon de så hahah. hon va inte tjock okej .. större än förut iaf


over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0