Morgondagen=snyftfilmer å massa jävla godis :P

idag ringde au pair förmedlingen och väckte mig. tur tänkte jag slapp ja ringa dom då. Honsa nånting om nån tvåring å usa å sånt.. ja va nyvaken å fatta nada :P men ja berätta att ja inte visste när jag kunde ha råd att åka och frågade om vi skulle pausa min ansökan men hon trodde att den endå skulle ta lång tid innan jag fick åka och att jag inte behöver betala något tills dess.. så nu känns england kanske långt borta.. blir nog usa endå.. Ska kolla upp lite förmedlingar angående england endå så får vi se sen vilket det blir..

Imorgon är de helvetes dag som alla vet :P jag och sanna ska tillbringa den tillsamans med några snyft filmer (bla click :P haha det är en komedi ja vet men fan har ni sett den eller?) och dissa alla töntar som dejtar å myser :P

Just ju är jag pigg.. ska se om de är nån värdelös film på tv å om de finns nå kaffe kvar .. de finns de nog hoppas ja om inte ragnar druckit upp allt :P
 
Hoppas söta Johan ringer soon :D


over and out!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0