snobbar å kändisar

haha ja har kommit på att ja är lite rädd för två soters människor. dom ena är snobbar å rika människoir i allmänhet :P  Jag vet inte vad det är men man vet inte hur man ska bete sig :P å en del ör ju bara äckliga typ wannabe bratz som går på goya å köper en flaska champange för å skryta :P haha fan flytta till sthlm å försök där va :P .. å kändisar.. damn dom är läskiga asså. Ja är en människa som är ganska svartsjuk av mig.. fatta å va tillsamans med en känd person.. gaah ja skulle dö :P tänk alla skulle vilja ha honom .. för de skulle va en snygg jävel :P å även om han inte va de skulle alla vilja ha han för kändiskapet. i början skulle man säkert kämpa men sen når man en gräns å då går de neråt neråt neråt.. sen bang! där va marken :P sen finns de snygga vanliga människor som inte är kända.. men lokal kända.. sånna gillar ja inte heller.. blir lite samma sak där :P Fast man vill ju itne ha en ful kille heller som ingen vill ha.. haha ja jag är uitsendefixerad men vem fan är inte de? seriöst-- okejs Om jack black inte va känd å några år yngre så skulle man ju lätt ta han asså haha fast om han inte va känd skulle ja inte veta vem han var :P men de va ville komma fram till var att han är inte snygg men har en personlighet så i slutänden är det de som spelar roll egentlige.. så ytlig är jag inte!


over and out people!

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0