The Black Book

haha idag när jag städade så hittade jag en gammal bok. (skriven Någon gång under 2002-2003)Alla vi kompisar hade en varsin och min råkade vara svart. Vi va riktiga fika nördar, på sommarloven åkte vi tid tidigt sen drog man hem vid 5-6 å käkade sen ner igen. vi bodde praktisk taget på fiken. Alla hade alltså en varsin bok som man skickade runt så skrev folk roliga kommentarer, ritade bilder etc. vi skrev massa listor i dom också :P haha madde skrev en ylva lista i min bok. ni skulle fått sen en bild på sidan om de inte var så att blixen gjorde så sidan blev krit vit.. men ja skriver ner va hon skrev istället :P



Ylva

*liten
*snäll
*svartklädd
*envis
*hjälpsam
*
ego
n

Ylva är snäll och gullig /// Madde

haha ja tror ja var dum mot madde den dagen eftersom hon strukit över lite :P

haha de står så mycket roligt.. ja skriver inte ner med för lite privatliv lär man få :P

haha näe måste skriva en sak till som förmodligen en kille skrivit:

Varför fejkar tjejer orgasm? (sen står det uppochner)
SVAR: För dom tror att vi (killar) bryr sig!! HaHa

 HAAAAAAAH-kreverar- hittade en till rolig sak.. vi va fan nördar.. vi ircade mycke å ja de hette irc inte nått annat :P Vi gjorde iaf å t o m i min bok.. vi tog ett tomt blad sen skrev vi där som på irc med nickname å klammrar å hela skiten :P lol ni skulle se ...


Jag har tagit mer droger än den störste knarkaren i världen, druckit mer sprit en dän största alkoholisten men endå när jag vaknar varje morgon är jag tusen gånger snyggare än tjerna i spice girls.
haha det är ett citat någon skrivt som ska vara nått manson sagt.

Hehe nu när ja tittar i boken känns de som typ hundra år sen men de är bara 4 5 år sen .. Det har hänt så otreoligt mycket sen dess. haha å tur är väl de :P
___________

Lite bilder från när vi bygga ihop möbler hos robert!



Jag fösöker trä på tråden på nålen.



Wtf? en lampa å en sladd... hmmm .. ska dom ihop eller? :P haha robert grejsar



Mia skruvar ihop soffan!


over and out för tillfället
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0