the pick of destiny

Igår typ vid åtta ringde Anna och tyckte att jag skulle komma hem till henne för dom satt å festade lite. Ja hade tråkigt å va allmänt seg men tänkte att de kunde va kul å drog iväg. en timme senare va ja där. Jag möts av smink.. smink i massor.. haha jag tycker jag och mina kompisar sminkar oss å grejjar massor men tydligen går dett att göra det mer.. minst tjugo läppsift låg på golvet å huur många ögonskuggor å massa grejjer ja aldrig sett förut :P haha men där satt vi å skrattade åt let´s dance å hade de allmänt najs. Ja hade inte mina snyggaste kläder på mig för ja tänkte inte gå ut men jag lyckades bli övetalad. Som tur var blev det wasteland där min stil passade in :P Ja köpte en öl å gick runt å glodde va de för folk där.. typ bara skejtpunkare för de va nå band där.. deras musik var som tagen ur en amerikans tonårs film haha. Hittade min "bääästis" patrik där haha , det är min brors polare. När vi va små hittade vi alltid på massa filmer, jag, han å min bror typ. Jag blev alltid mördar.. men iaf så har han dom hemma och har lovat att visa mig dom haha.. ja kommer garva sönder :P. Men det var så kul igår!! Vi stod å dansade å hade så grymt roligt så va de några killar som vi trodde var gay för dom dansade å va så söta haha helt grymma :P Men dom va inte gay så ja började dansa med ena för han skulle lära mig lite coola grejjer.. ni skulle sett oss.. sånna här hopp å snurrar å massa grejjs som brukar va på tv :P Jag var grym, skulle lätt kicka ass i let´s dance med mina nya moves :P . har as ont i revbenen på vänster sida bara å vänster axel.. de gick vilt till hahah :P Sen var de typ lite efterfest med "the pick of destiny" med den underbare Jack Black!! aaah :D


Idag har ja typ vart hos Elin med några brudar å glott på melodifestivalen. glodde mestadels för att björn skulle vara med å va rolig å "pauserna".. fan såg fram emot de där men fan han fick vara med två ggr ¨å korta va dom :( jävligt besviken faktisk.

Justja en sak ja har glömt å skriva: Jag klarade uppkörningen så nu har jag körkort mina kära vänner! Yeah

De va det :P over and out !!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0