Usa.. here I come??

Pratade nyss med familjen i USA. dom verkar hur snälla som helst!! Å dom verkar ha skit stort hus å allt sånt.. dom håller på å bygga pool grejjer. hehe dom behöver iaf en au pair till 23 april tror jag det var.. å om jag vill så får ja komma till dom :) Ja vill ja vill!! måste fixa ett jobb.. typ idag eller vinna på en trisslott... ja ska prata med mamma endå.. hon kommer bli arg.. men om ja bråkar med henne först så fattar hon hur mycke hon vill ha bort mig :P justja mamman i familjen sa att ja va skit duktig på engelska haha ja blev jävligt chockad :P snart ska ja köra bil, såfort Mia kommer hem


over and out


Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hoppas för din skull att du sa att jag ska följa med?! :)

2008-02-19 @ 13:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0