usa

haha alltid roligt med kommentarer.. men sluta vara anonyma :P så du mr x.. vem är du? :P ja trodde ja va bra på att snoka fram folk med tydligen inte :P hahah den där mr x skrev iaf att de i smset soms tod på engelska va från nån manson låt.. damn ja borde veta de.. ja gillar ju han haha manson asså :P men men ja kan ju inte veta allt här i världen hur vore de då?

kom nyss hem.. har åkt bil med sanna å patrik i sisådär 3 timmar lr nått ... vi lyssnade på radio,tog piss pauser sen va de ase of base haha :P ja å sanna är bäst på att sjunga!! de tycker ja iaf.. kanske inte vissa håller med om men de är inte vårat problem :P

fick sms från au pauren som är i familjen som mejlade mig. hon ska vara där tills april och sen behöver dom en ny så dom ville snacka med mig. ska svara på deras mejl imorgon då dom ville ringa mig.. shit är nevös för min engelska är inte den bästa :P

ja känner mig full nu fast de va fera timmar sen ja drack å borde vara nykter vid de här laget men icke :P fast ja kan skriva.. fast de kan bero på att ja skriver försikgti för mia sover uppe och vill inte väcka henne :P
Nu ska ja släcka akvaritet till mina fiskar.. deras dygn ska inte bli förstört bara för ja inte sover som normala människor som har jobb :P fan ja vill också ha jobb.. eller pengar iaf haha


vill ringa johan nu men han sover nog sött just nu haha .. får väl vänta tills imorgon :P

over and out people!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0