Vägen dit.. how exciting!!

mitt körkort har kommit.. ska bara hämta ut de.. funderar lite.. om ja tappar bort de helt sådär bara får ja knäppa ett nytt kort då? :D seriöst.. hur fan tänker dom... Innan man ska skriva teoriprovet ska man sätta sig i ett rum som ser ut som ett provrum men är nått helt annat. Man får inte le.. man ska se helt gravallvarlig ut .. å hur länge ska man inte ha de där då? va är de typ 10 år? eller de kanske är hela livet lr nåt.. å se ut sådär.. snälla dom driver med mig va? haha ja ska inte visa de för nån.. va ja minns så ser de förjävligt ut för man får en liten preweiv innan man skriver teoriprovet..

Satt nyss å tänkte lite på hur lång tid de tog för mig å ta körkortet.. i mitt första inlägg hade ja inte ens börjat övningsköra.

Såhär gick de till:

Måndag den 10 dec 2007; Jag börjar med teorin och tar min första körlektion.

Onsdag den 19 dec 2007; Jag skriver teoriprovet och klarar det!!

Torsdag den 31 januari 2008; Jag gör halken och har as roligt!!

Onsdag den 5 februari 2008; Jag klarar uppkörningen!!!



Over and out!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0