Bloggkungen som startade "fenomenet"

Jag satt och glodde runt lite och kom att tänka på Schulman.. Alex Schulman (hur fan stavas de??) han som sägs ha startat "fenomenet" bloggning. Damn tänkte jag han måste ha skrivit bra grejjer så jag letade upp hans blogg och började läsa..Va? Seriöst är det här allt? ska Han ha startat ett fenomen? haha yeah right snacka skit om folk kan väl vem som helst? Haha han blev en b kändis bara för att skvallerblaskan aftonbladet kände för att skaffa en ny kändis dom kunde skriva om och tjäna pengar på. Haha ja ska också bli en tönt kändis så roomservice kan komma hem till mig och göra sina kändisprogram :P hahah omg..

Sitter här och sörplar i mig kaffe.. de smakar äckligt.. svakt som helvete. Kan man hälla i pullver direkt i koppen tro? Eller man kanske kan ta en te sil och göra som med te.. Hm ska fråga mamma hehe det borde gå tycker jag. Min körskollärare är sjuk idag :( Skiiit jag vill köra bil det är as roligt ju:) Idag ringde jag till antagningen och fick vänta i en satans jävla telefonkö.. hatar de.. dom kunde väl haft typ musik lr något i bakgrunden men nääe.. Äh när jag väl ko fram var det någon trevlig kille med charmig röst som svarade.. Han frågade efter mitt personnumer och jag uppgav det.. Han sa att jag hade kommit in på inredningsgrejjs kursen i växjö!! Yes! Så jag mejlade den kursansvarige så jag ska få veta mer tid och plats men tror det är 25 januari! Fem timmars tågresa.. fan de är länge asså. Får ladda mp3´n med bra låtar och ha pengar på mobilen så jag kan terra folk haha :P Shit vad varmt det är här..Jag borde gå upp till solen istället för att sitta här nere i bunkern .. äh :P

ja veet bloggar ska vara korta och bla bla bla.. sooo? haha jag skriver huuur långt jag vill.. den du :P Jag har fått datorsjukan.. Det är as tråkigt att sitta vid datorn men jag kan inte slita mig för nån kan ju skriva och någon annan kan inte få datorn av mig ifall att nån skulle logga in på msn.. gaah hur sjukt är det inte?

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0