en milimeter av resan...

Jag tror jag börjar förstå vad jag vill få ut av framtiden, av livet. Om svaret är oändligt har jag kommit på mindre än en milimeter.. men det är en bit på väg. Jag vill arbeta med något där jag får vara kreativ, utanför alla ramar och bestämmelser för hur det "ska" vara. Jag vill leva något annat än ett vanligt svensson liv. Jag vill ut och resa, se nya platser, sy, designa och inreda.. så ska mitt liv se ut. Jag vill ha ett fritt liv där arbetstiderna är annat än 7-16 (17). Nyss hade jag hur mycket som helst i skallen som jag skulle skriva ner men samtidigt som jag skrev första raden och allt kändes glasklart försvann de som i en dimma... Det där var väl min preweiv av framtiden, min milimeter. Det jag ser framemot nu är att läsa kursen om inredningsgrejsimojs i växjö och åka till USA, och ta körkortet förstås. USA känns läskigt men samtidigt spännande och lärorikt.

Johan har kommit hem :D Får prata med han på torsdag :D :D Det ska bli as najs :)
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du kär i johan eftersom du längtar efter honom så mycket eller?

2008-01-09 @ 10:01:03
Postat av: killen som heter J

nej du få inte åka till usa ylva.asså tänk 2 veckor va jätte länge och vad är inte ett år då=((

2008-01-10 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0