Facebook lunarstorm för "vuxna" new

Jag har som så många andra lurats in i en låssas värld för vuxna, ett lunarstom för dom lite mognare eller som det stod i tidningen ett wannabe myspace utan intresse för musik.Kunde inte sagt det bättre själv för det är verkligen så.. nu sitter folk där och tänker ja äälskar min facebook.. men va har ni den till? Skickar massa jävla ryga reqeust som man irriterar sig på varje gång man loggar in och jag skyndar mig att trycka på ignore knappen bredvid, läser inte ens vad det är för värdelös grejj någon försaöker pracka på mig denna gång. Kan ingen bara ta bort facebook? Det är den onödigaste satans siten nånsin inte nog med att dom lagrar allt man skriver och gör på datorn det går inte att ta bort den satans grejjen.. Jag fick nästan panik.. haha.. för en dag bestämde jag mig för att de är nog.. Letade mig fram med min kassaengelska och hittade väl nån knappt med account på.. tryckte där och ville hitta en knapp där de stod delete account.. och ja de gjorde jag med sen då? Man kan inte ta bort den helt.. dom förväntar sig att folk som raderar den ska få återfall och vilja ha tillbaka den för om jag skickar ett litet sött mejl till dom så finns kontot där igen.  Jag är såå hungrig eller jag var hungrig magen vände sig nästan ut och in och när man tror det inte går att kurra mer så slutar det och det känns som man har ätit.. haha billigt och bra :P eller billigt iaf

Jag vill att min prata-i-telefonen-på-kvällen kompis Johan ska komma hem. Vi prata i kanske en vecka i sträck varje dag sen nån dag före nyår drog han till Österrike bara ;( eller bara och bara han drog dit med några polare för att fira nyår. Han skulle skicka sms på nyår men de gjorde han inte så då tänkte jag att nu har Johan glömt mig :P haha men nääe han är så gullig så dagen efter när jag vaknade hade jag sms från honom :D så sött så sött men nu längtar jag tills han kommer hem. hoppas han kommer hem idag :D


Damn jag har blivit beroende tror jag.. jag älskar att blogga och kolla om någon läst.. har även blivit beroende av efterfesten.. förut var jag aldrig inne men nu går jag in hela tiden för att sr om någon trevlig har skrivit ;) Fan lär kolla de nu.

Va bra Tim att ja fick sno din text ! hmm förälskad.. hehe njaae.... träffade typ ingen den kvällen ju

Snart ska jag jobba .. måste ringa Anna .. idag har jag försökt men den är ju av hela tiden .. daamn :(

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0