För mina fiskar är coolare än dig :P

fYey idag har jag varit kreativ..Jag tänkte att mina fiskar saknar något.. men vadå.. så då måste man börja tänka som fiskar tänker .. vad vill en fisk ha? Såklart tänkte jag, ett lekrör :P Jag kom genast att tänka på att Linnéas gammla hamster hade ett rör förut och jag gick och hämtade det.. Men hur i helvete får man fast ett rör i ett akvarium. de kan ju inte ligga still direkt för det är av plast och skulle bara flyta omkring.. Då letade jag upp två sugploppar och tänkte limma fast dom.. men med vadå?? Den idén sprack ganska snabbt och jag letade istället efter ett snöre lr något liknande.. då tändes en lampa ovanför mitt huvud (som i tecknade filmer :P) och jag kom på den genialiskaste idén hittills, en gummisnodd (!) yes.. jag letade upp några gummisnoddar och satte fast sugplopparna på hamster röret och sim sala bim så fick fiskare ett lekrör :) Nu är dom lyckligare än någonsin,, hur jag vet det`? Sånt syns väl :Pimage5

fisken som är framför röret var först in.. han är coolst :P


Igår gjorde jag rent åt fiskare och satte in en ny gardin och möblerade om :) Jag möblerar om ganska ofta men nu är jag nöjd så jag ska låta det vara som det är nu :)


image6


Här är mitt träd, lr jag tror det ska bli ett träd.. Linnéa lurade i mig det så¨jag får väl tro på henne..
Jag snodde faktiskt de av henne hahahahah :P fast de va flera så ja tog ett och plantera om det.

image7


Det är synd att det blir så dåliga bilder i mitt rum annars hade ni fått sett fler men lite iaf :) Här är min drömfångare så jag kan sova om nätterna haha

image8 

image9

Dom fick en lek kula också men den har dom inte lekt med ;( tror dom är för svaga..

image10

Plastic fantasic haha .. nä ja brukar hata plastblommor för dom är så fula och jag tänker bara på husvagnsnördar som sitter i matchande rosa tränignsoveraller och lyssnar på Leende guldbrunda ööögon... Men den här blomman var faktiskt snygg för att vara plast tycker ja ! Den är snyggare på riktigt.

ljusgrejjsimojjs

Vattenpipa från egypten Vattenpipa .. inte skit bra bild kanske.
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0