god bless youtube.com

haha nu är ju inte ja troende eller nått men de lät bra :P fast de vet ju alla i sverige som hat sett magnus betnér att vi svenskar tror inte på gud vi tror på nånting :P Men nu va de inte det jag skulle berätta om. Fan ja älskar youtube.. så enkelt.. å alla dessa svenska komiker! dom skulle kunna hålla mig vaken heela natten.. just nu tittar jag på Johan Glans.. han är ju för skön! Å innan det var de fredrik och peter.. ni vet ronny å ragge grabbarna .. fyy faan va humor de är!! Min humor .. ååh :D  Busgrabbarna ;P

Fan trodde inte en jävel läste min blogg men de gör visst folk :P de va en som skrev på msn å tyckte de nästan va spännande.. lr fan lär kolla va personen skrev :P kanske inte spännande men att jag ska fortsätta å sånt är fan skit roligt!!


Börjar känna av träningen från idag! Sååå skönt haha de känns i ryggmusklerna.. skulderbladsmusklerna lr va fasen de heter :P å i armarna .. imorrn blir det nog gym igen :) Man blir resultatberoende haha :D

Jag vet inte om ni har sett han Björn Gustafsson, ny eller ny komiker för mig. Han är med i parlamentet nu å satan va grym han är!! haha hur gammal är han? Kolla på youtube .. synd bara att allt är uppgjort.. men roligt är de. Nu vet ja iof inte om att är uppgjort men ja tror de tills nån bevisar motsattsen.  

Nu kallar youtube.. over and out!
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0