Halken och pankisar

Körde på halkbanan idag och de va as roligt ju! Jag fick dela bil med en tjej som heter Anna, hon var trevlig och vi hade as kul där när vi slira lite å sånt :) Fan de va inget att va nervös över ju .. haha dumma mig :P Sen åkte ja hem hämtade Marquz hos mig och åkte ner på stan för att möta Elin och hadla lite mat på willys. De blev pankakor så jag Elin och Marquz käkade pankakor med grädde och sylt.. mummss!! Marblan käkade fem pankakor.. vi orkade bara tre var. Sen tittade jag på unga mödrar. de är spännande.. fast de är tråkigt för dom är unga och typ gör slut när dom fått sitt barn eller så gifter dom sig och skiljer sig efter en månad så man känner sig ju inte as exited mot sin framtid :P haha men sånt löser sig nog :P Nån gång lär man väl gifta sig å grejja å . men inte nu ja ska bli lite seriös å vuxen först hahha
 Igår när jag tränade blev de skidmaskinen iaf.. åkte n kilometer tills benen blev möra sen var det bara att träna-. vet inte om ja sagt de men ja har lagt till en magnmaskin.. för nu jävlar ska de hänta grejjer.. fan skulle haft såhär före och efter bilder lr nåt.. too late :P


image50 

Fick lite nyårsbilder från elin. Lägger bara upp en. Det är Elins polare och jag.. å elins katt simba i hörnet hehe.


Funderar på å ta ett bad kanske.. hmm får se


over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0