Halken

Idag när jag låg i sängen så hoppades jag att de skulle vara as mycke snö ute så att jag fick testa å köra bil i de.. å vetni va när jag gå¨r upp å kollar ut genom fönster Är det massor med snö! haha . Körningen idag gick väl haha .. Måste träna på rondeller.. Imorrn är de halken å är fan nervös asså :P Å Johan har åkt till Norge så ja kan inte prata med han heller :( Tråkigt jue.. typ tio satans dagar :P Idag har jag träningensvärk.. igen haha man känner varje muskel i ryggen och benen.. å typ vid hjärtat.. ska de kännas där? haha de gör de iaf alldeles framför hjärtat.. kanske lite till höger .. haha eller nåt :P Ska träna kvart över 6 och idag blir det jag, robert, elin, lisa och kanske anna .. ska ringa henne soon . Blir najs å gymma många men tar nog inte skidmaskinen idag .. kanske fast isf ska ja vinna över robert.. brukar skida en kilometer typ.. de Är jobbigt haha men sköönt när de känns i benen. Idag ska ja nog mäta mig å kanske väga mig. Förra veckan mätta jag mig lite slarvigt bara men de hade hjälp med träningen. Ja är inte tjock eller så men ja bygger om kroppen haha :P eller hur va de ja sa elin?


over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0