;( Heath Ledger, död

Jag var i köket och gjorde iordning andra rundan med varm mjölkchoklad till mig och Robert eftersom vi skulle se Kenny vs Spenny då robert kommer in i köket och berättar den hemska nyheten :( Min framtida man Heath Ledger är död ;( oh nooo... Det är hemskt.. riktigt hemskt.. Han var med i bla Broke back mountin och 10 orsaker att hata dig, för er som inte vet.. och nä ja kan inte stava om de är fel stavat... Man vet inte riktigt orsaken men han hittades i sitt rum på Manhattan av hans typ hembiträde och hade massor med receptiskrivna sömntabletter runt omkring sig :( Vet inte va ja ska skriva .. Jag tänkte ringa Sanna och berätta , hon kommer bli lika ledsen som mig, men klockan är typ 20 i 2 och hon sover. hon får veta de imorgon.. snyft.. Han blev bara 28 år. Jag brukar helt är ligt inte bry mig så mycket när kändisar dör, visst är det tråkigt men inte mer fast nu när han dog blev jag helt ärligt ledsen :( de är sorligt. Han var en grymt bra skådespelare och hade gärna sett mycket mer med honom!

Fan de är riktigt hemskt ju :( damn ....
Nä nu har vi en tyst minut för honom tycker jag..


Här är han i 10 things I hate about you. Jag snodde bilden från google.

image39




-----------

undrade lite över en kommentar.. vadå emmas fredrik???

.---

Jag ska till växjö på torsdag och byter buss i jönköping och där tänkte jag att jag kanske skulle träffa johan å så.. men ja tänkte att ja kanske inte alls ska de hehe :P ja ska sova på saken men de blir nog nej... va tycker ni?

Over and out

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: sanna

Linus berättade imorse. Jag trodde han ljög för mig, men sen förstod jag att det var sant :(
Tragiskt som helvete!

2008-01-23 @ 08:12:41
Postat av: Jenny

Ja, det var emmas fredrik du träffade i bilen som du sa att du kände igen.. Glömde skriva namn sist.

2008-01-23 @ 10:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0