Helvetes kyla

Jag är förkyld... damn .. fast ja mår inge dåligt.. ja är snuvig kanske de heter då. Igår gick de inte så bra å jobba :( men ja ska fanimeng ta igen de ikväll .. blir jack pott igen :) Men jag blir snuvig när ja jobbar där för de är så satans kallt.. de drar precis bakom min rygg så även fast ja sitter i en typ tjocktröja så skakar jag som en jordbävning :P


Joohaan snälla snälla kan du komma hem snart!!! Gaaah .. å jag börjar seriöst sakna dig.. hur sjukt är de? Ja har aldrig träffat honom hahah .. omg.. Han borde komma hem idag lr imorrn för han jobbar nog på måndag tror jag.. Hoppas hoppas de blir ikväll :D
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Robert

muahhahahhaaa

2008-01-07 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0