Í´m back!


Move forward, Never Stop, Never Look Back. Rise You'r Head To The Sky And See The Sun Cast A Light On A New, And Hopefully Brighter Day...


Jag snodde det där helt utan att fråga på en presentation på efterfesten och säg till om jag ska ta bort det men jag tyckte det var så bra!  Jag skulle skriva något jätte bra men nu blir jag men sitter och stör mig på att texten är kursiv hela vägen och så ska de inte se ut.. aja det får väl gå. Tänkte snacka lite om Magnus Betnér killen som alla älskar eller hatar, han lämnar ingen oberörd, gamla som unga alla har något att säga om honom och så även jag. Jag tror inte det går att älska och samtidigt hata någon så mcyke som Magnus Betnér, nu är det inte honom jag älskar och hatar utan det han säger och gör. Hna är grov i sina ord och kan gå på lite väl mycket men jag tror att det behövs. Folk skrattar åt hans åt mot allt men alla känner endå allvaret, för det är det. Han kan stå på scenen och säga vad som helst om vad som helst och folk bara garvar endå.. men det jag skulle berätta om var att Magnus Betnér har förstört min syn på tv´n och komiken. Jag älskade alla satans underhållnignsprogram tills i maj förra året då Magnus stod på scenen och små snackade lite innan han skulle dra igång den stora stöten. Han snackade om att hans polare inte fick vara med i humoprogrammet Tack gode gud för att han inte var känd nog och så sen sa han att alla program var uppgjorde inklusive det han själv var med i alltså Parlamentet. Min haka for ner i marken nästan... uppgjorda?? men men..?? nääe.. alla?? Ja.. Nä jag är inte blåst jag visste det innan men nu när man fick höra det såhär direkt så tänker man på det varje gång man ser något satans program på tv damn.. å det är sååå fult.. Har ni tänkt på de? Så sent som idag såg jag på sing a long repris och gu va fult det är.. Det är sååå uppgjort allt dom ska säga och vad fult det är.. Så nu litar haha kanske fel ord men jag säger så.. nu litar jag inte på något program mer.. utgår från att allt är uppgjort från början :P

Idag har jag börjar gymma igen :) känns såå skönt :) såkart var gymkillarna där och flinade när jag tog i för kung och fosterland haha .. Elin var också med och gymmade och var så duktig så :)

Imorgon ska jag övningsköra som vanligt sen jobba på jack pott.. hoppas de kommer roliga människor dit :)

Det  här blev längre än jag trott.. Tänkte bara säga att det är as roligt när någon skriver kommentarer så forsätt med det . Hmm Tim om jag är kär? haha njae :P Jag minns inte vad jag skrev i mitt förra blogginlägg riktigt men så lätt blir jag inte kär iaf :P Jag kan däremot bli lite lite smått förälskad ibland men .. njae .. haha damn det låter töntigare än vad det är :P jag lovar

Vi hörs när vi hörs

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Tim Lanshammar

Haha okej, okej, men blev du nå "smått förälskad" då? ;)

Ps, har inget emot att du använder texten min :)

2008-01-04 @ 14:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0