Inga kommentarer

Idag har de varit en ganska vanlig dag. Åkt och kört lite bil sådär bra som bara jag kan :P
'Sen satte jag mig på bussen påväg till Gävle och tänkte att jag måste leta upp vart swebuss ligger så jag kan boka bussbiljett till växjö som tar tolv härliga timmar haha .. ja vet de finns på internet men ja litar inte på de å ja vill snacka med dom :P Jag är sååå lat och bekväm av mig så jag gick av vid sos och gick över vägen väntade några minuter och klev på min buss hem haha swebuss får vänta tills imorgon då är jag ledig.. och med de menas att ja inte ska köra nått.. Sen har ja käkat lite tårta för marblan har ju fyllt 7 år å allt :) Efter de gymmade jag och robert och fan va stark ja är hahha ni skule bara se.. ja är stakare än pippi och starke adolf.. TILLSAMANS :P haha kanske inte men snart så.

Ja har ätit en skit god maträtt två kvällar i rad nu. Man tar jasminris (kokt) två ägg och nått annat gott som man vill ha sen blandar man ihop de å steker de.. typ omelett kanske.. lr ja vet inte va de heter men gott som fan är de å säkert skit bra !


Johan försöker dissa mig tror jag :P Han logga ut från msn när ja logga in och svarar inte när ja ringer haha .. å han snackar om att ja dissar han .. yeah right :P ska försöka ringa igen


over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: blä blä

vadå dissa dig?!?! du som typ dissar mig så fort jag ringer eller så sover du:P sömntuta!!!!

2008-01-22 @ 12:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0