Min räddande ängel

Anna kom och räddade mig igår!!! Tack tack tack tack! Asså det var sååå många som spelade och allt gick åt helvete kändes de som klockan har aldrig gått så sakta och precis när jag höll på å "dö" :P kom hon och tog över! Damn va jag behövde henne då :) Tack så mycke Anna :D

Jag tycker folk på fyllan är så roliga haha .. igår kom de fram en tjej och typ  slängde sig över mig "Heeeeey gumman gud va kul å se dig!!." Jag gav henne en kram men undrade samtidigt vem fan är de här?? Hon gick lite bakåt och jag kände igen henne lite men vart ifrån? Sen sa hon " Men gumman de är ju jag din frisör!!" Jaaaah duuu tänjte jag... du som har klippt mig En gång :P haha Men hon är duktig på att klippa :) Hehe det kallar jag kund fan ja minns inte va de heter.. men nånting när man bryr sig om sina kunder iaf :P Sen kom de en till tjej hon brukar stå i baren på en rkog ja brukar jobba på.. Hon bara Heeey är det bra dig ? Sen jag hon mig en kram också.. Asså hon brukar inte ens snacka med mig :P Haha ni skulle sett folks kläder asså.. Ibland undar ja om folk inte har en spegel hemma.. Okej okej jag tycker att man ska se ut precis som man vill.. vill jag gå i regnställ på krogen ska jag göra de också eller vill jag ha skit "fula" kläder så låt mig men ibland vill man endå bara hjälpa folk :P En tjej hade typ.. tänk er en t-shirt som är avklippt stracksunder brösten och uringad så det knappt är något typ kvar.. På brösten var det två händer :P haha till sist och MINST världens minimalaste lilla kjol :P Haha men men vill hon gå så .. så why not? :P


Måste Tacka Anna igen!! Tänk om hon inte hade kommit dit.. ja hade dött fan :P


Johan ska ringa sen :D Yes hehe!!!

Jag är barnvakt .. ska gå å kolla på karlsson på taket med Marblan nu.. :D
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0