Nyårsafton yey

Vi åt middag hemma hos Elin och partade! De va najs faktiskt sen blev de krogen.. slick.. tiden bara rann iväg kände jag men det ska väl till och bli en dag imorgon också hoppas jag! Damn vad synd det är att jag inte kan vara lika poetisk som min vän Jessica! Ska träna på de tror ja. Träffade as trevligt folk ikväll å så de va ju najs :) Sen fick jag tränga mig före i den låååånga kön till garderoben för det var två killar från gymmet där! Yes jag visste att det lönar sig att gymma.. mer än att man blir snygg å smal då ;P Har varit förkyld så jag har inte gymmat på en vecka nu. å inte har jag ringt anna än.. det får bli på onsdag tror jag. Fan det gör ont i huvvet när jag trycker på tangenterna .. damn asså fel på mina öron som vantligt tror jag :P Jag hatar å dricka.. å varför gör jag det? Okej ikväll var jag duktig och "upptagen" haha inte för jag brukar slampa runt men endå :P Jag blir kär så fort jag ser en kille tror jag.. haha va är de för fel? Jag ska låsa in mig ett år lr nått :P Jag hatar charmiga söta killar..  lr nä nu ljög jag .. fan då :P whyyy`? haha

Nu ska jag sova och träna lite på poetiska ord så jag kan bli så duktig som jessica hehe :) det  vart ett kort och oinnehållsrikt inlägg men enjoy :)

Och ja de ska stå oinnehållsrikt :P


haha stavas de så? haha skit samma ni fattar ;P

Kanske kommer as heta bilder från nyår sen haha kanske :P
vi hörs när vi hörs.


Å gott nytt år fan :)

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Tim Lanshammar

Haha "Miss upptagen" , blev du nå kär igår då? :)

2008-01-02 @ 00:09:14
Postat av: Jessica

Va du är söt :) Och jag tycker du är grym på att skriva, fortsätt med det så jag har nåt att roa mig med! :)

2008-01-07 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0