over and out fuuuckkeeeers

Nu är äntligen min lilla karriär som croupier över haha finally :) I fredags jobbade jag på wasteland och hade fan spel hela satans tiden.. sen typ halv 2 kom anna dit (slutade 2) vi gjorde iordning allt och Patrik kom och hämtade oss.. Jag var helt slut i huvvet och kände mig typ full :P anna verkade också full .. några frågade om hon var det. Vi tog ett stopp på gdg macken och jag köpte en öl, anna köpte en macka och en mer. Det var en 3.5 heiniken och där började allt. Eftersom att jag redan var borta i huvvet innan 3.5 an blev det inte klarare efter den. Anna kom på att hon hade en pava rödvin och hon tog fram två stora vinglas och vi började dricka. Strax efter jag hade öppnat 3.5an ringde Johan och frågade mig om jag var full men icke hehe jag vara bara helt slut i huvet :P .. Anna och jag garvade över att klockan var tre på natten/morgonen och att vanliga människor förmodligen var påväg hem från krogen eller låg däckade nånstans  men vi kom snabbt på att vi inte är vanliga människor :P Rödvinet gjorde oss verkligen inte klarare i huvvet och nu kom vi på att vi ville åka bil :P Vi tänkte hmm vem kan vara vaken klockan 6 på morgonen som klockan nu hade blivit, Patrik! haha vi ringde till Patrik och han sov men åkte och hämtade oss. haha stackarn fan va vi lär varit dryga.. två fulla brudar klockan 6 på morgonen.. vi åkte bil i två timmar .. ja somnade påvägen hem men Anna väckte mig strax innan vi skulle av. När vi kom hem till Anna igen somnade jag ganska fort. Dagen efter vaknade jag runt 14.00 och var stressad.. jag skulle jobba men visste inte vart men fick snart reda på de. Anna i ringde och berättade att jag skulle jobba på Kharma lounge i gaybay. Damn :/ Men jag peppade mig själv hela kvällen med att "Ylva de här är sista kvällen.. två timmar kvar.... en timme kvar.." ja  satt och räknade ner när de va fem minuter kvar å sen .. klockan blev äntligen 2 :D yees nu slutade de äntligen. Gick ut och väntade på Anna i och sara som skulle hämta upp mig.. dom kom strax efter 03.40 och vi hade fått en fripassagerare med oss.. Fredrik tror jag han hette. Kände igen han men kom fan inte ihåg från vart.. men idag när jag åkte hem såg jag honom på bussen.. ahaaa :P han va full igår men jag tror han kände igen mig :P


Nu ska ja ringa Johan sen glo på lexx


over and out fuuuckkeeeers
                                                                                                
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bero på att det var Emmas fredrik...... :P

2008-01-22 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0