Piss blogg

Nu sitter jag här.. rastlös som en gnu.. damn .. nu får robert komma hem så vi kan glo på Lexx ... Apropå komma hem ..vet ni vem som är hemma från Österike nu? Japp Johan har äntligen kommit hem :D Yeeah.. Fast ja lär vänta tills på torsdag innan ja får snacka med han..damn de är länge.. lr är de tisdag idag`? Äh de är endå länge.. hehe han har klantat sig med mobilen typ tappar den i snön så de dampar så han lär köpa ny...haha nää va taskig jag är .. han är säkert inte klantig han är så söt så hehe :)

De va de.. hörs när vi hörs


Jag blir jävligt lätt irriterad.. och fan va jag blir irriterad när jävla pissbloggen försvinner för det INTE GÅR ATT SPARAA ... AAAAAAAAAAAAAAAH Fy fan å nu gick det.. men inte nyss när jag hade skritivt aaas braaa hhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hatar de här...
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0