Städa stäääda stääädaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Inatt sov jag uppe i soffan för jag var feg :P haha .. efter tolv blir de så läskigt i källaren alldeles ensam så då gick ja upp inatt :P haha fan va feg ja är men men .. Vakade till kvart i tolv vid lunch idag och solen sken :D Yes tänkte jag .. ja sover ten kvart till iaf för solen lär va kvar den .. men icke :P den satans solen var som bortblåst.. Man kunde ana den bakom alla moln men de va lite de.. Är förvånad över att Robert steg upp strax FÖRE mig.. Bra där Robert! Jag täntke att jag inte kunde vara sämre och klev också upp.. kl var nu halv ett och johan hade inte ringt än :( då tänkte ja att han kanske sov fortfarande för han är ju sjuk men ja orka inte vänta så ja ringde .. fast han va vaken så snacka vi en stund fast han fick ringa upp för annars hade mamma mördar mig om ja ringt upp alla hennes pengar.. hans pengar däremot tog slut.. som vanligt när vi snackar.. de blir dyrt de här å prata så länge å ofta, får lösa de där på nått sett! Idag har jag, jocke, robert och farsan varit på jysk och hämtat Robert as sköna nya billiga soffa. 805 spänn och as skön! Fynd lr vad! :D När vi kom hem drog jag i mig några koppas kaffe, rensade ut massa skivor med ropbert och städade fint vid datorn och nu sitter jag här .. å bloggar :P Kom på att jag inte har käkat nått än .. shit å ja är inge hungrig.. ja måste ha käkat nått? Äh ja är så senil :P Mamma lagar mat nu så de löser sig snart. Jag är på städhumör fortfarande.. lr rensa och slänga som satan humör :P haha lär röja upp här de ser förjävligt ut.. De ska bli skiiiinande rent så kungen kan slicka på golvet :P haha
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag stiger upp när jag vill varken för sent lr tidigt!!!! (din tandborste kanske inte mår så bra :S )

2008-01-19 @ 01:53:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Svartvante

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0