standby

Fy fan va jag är seg .. fick ett sms nyss .. orka inte ens kolla från vem .. dom får väl ringa om dom vill nått fast iof kan man inte förvänta sig att jag ska orka springa å svara :P Har as ont i armen typ kan inte böja den uppåt(!) .. heter de så?? Har tagit på nå starkt tigerbalsam från Thailand men de verkar inte vilja funka. När jag har n¨ågot konstig hatt lr något på huvvet så frågar Robert alltid om jag är sjuk :P Jag har börjat tänka efter varför å de är fan så att när ja blir förkyld lr får feber tar ja på mig konstiga saker på huvvet :P Min mamma garva åt mig när hon såg mig genom köksrutan. Jag har Linneas zebrafilt och ett typ pannbands liknande grejjs på huvvet.. så skum kan ja väl inte se ut :P
 
Idag gick de sådär att köra .. tyckte jag fast min körskolärare sa att jag är med självständig och inte frågar saker och märker felen själva och tror jag gör mer fel nu men nu lär jag mig och gör bättre typ.
.-----------


Felet med mig är att jag inte kan slappna av.. eller såhär är det antingen kör jag på som fan och streessar sönder som fan eller så går ja ner under noll-.. jag kan inte bara ta bort något.. ja måste köra slut på mig :P haha ni fattar inget va ? :P Just nu är ja i nått segt standby läge och bryr mig inte om så mycket.. har lagt ner å söka jobb.. längtar tills på söndag när ja slutar jobba...denne vecka ska nog sovar bort tror ja ...
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0