trött.. pigg..trött .. gaaah

Vad roligt med kommentarer..ni undrar om jag är kär i Johan.. såhär här är det. jag känner inte Johan men jag tycker om att snacka i telefonen med honom han är jätte söt å snäll å så :) Men som ni också vet ska ja till usa i ett år... både roligt och tråkigt och jag ska bara borta ett år så jag tänker inte träffa honom innan jag åker till usa för om han är så gullig som han är i telefonen så kanske ja aldrig åker till usa och det skulle jag ångra! Snälla va inte anonyma.. hitta på ett namn typ bertil lr nått roligt haha.. Nu snackar jag med Johan hehe han låter ganska trött undra om han vill sova :P

Här kommer några skit snygga bilder :


image19


image20

image21

Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du kan jag inte säga att folk ska heta typ bertil, då kanske nån snor mitt namn ju :) Snygga bilder!

2008-01-11 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0