tvättmaskiner

Idag vaknade jag runt halv 12 av att Robert tände akvaritet.. As trött vinglade jag iväg mot köket för att kolla om de fanns nå frukost.. nä.. gjorde iordning en as hård liten baugettbit från gårdagen och tog lite vanilj yoghurt. Blev mätt på de å sen bar det iväg till gymmet. Nu har ja typ ökat det mesta med 40-50% i vikt på gymmet.. kör 3*10 nu itstället för 2*15. Skönt men satans va jobbigt de är..men men börjar ju märka skillnad så de hjälper iaf hehe :) Nu är jag barnvakt.. marblan å hans lilla polare leker.. ska skicka hem han snart moahha :P sanna ska komma hit å glo på tv med mig.. marquz blev glad för då får han spela :P fast bara lite hehe .. måste bädda sängar å grejsa med tvättmaskinen nu.-. om ja vet hur man gör.. den pep till men de finns typ ingen av knapp lr nått :P haha ja har aldrig tvättat


Snart är de unga mödrar på tv. ett program som gör att man inte vil bli gravid på flera år :P Men de är såå gulligt med barn.. haha apropå de så börjar ja få en tjockis syster nu :P haha ja såg nog magen idag haha .. så sött :)
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0