Veckans cooling

Eftersom att jag är så kreativ och cool tänkte jag att vi kunde ha en "veckans cooling" tävling hemma med familjen. Såhär går det till: Alla får ta på sig den coola svarta hatten sen får man ett kort var sedan ska alla i familjen titta på korten av sedan avlägga sin röst. Den som fått flest röster får sitta i cool ramen i trappen en vecka. Den är bilden som är uppr nu får sitta till söndag och då blir de ny tävling. Jag och Robert är coolast och bestämde därför att vi fick fler bilder.. inget smart val eftersom vi är så snygga och det är så svårt att välja. Men jag valde Roberts bild och han valde min. När maten var klar var också röstningen klar.. alla röster låg och väntade i en röd cool hatt och jag läste första; På första lappen läser jag... Sten, på andra läser jag.. mamma, trdje... Jocke.. spänningen steg.. men även förvivlan.. jag då?? eller robert? va är de här.Nu var det dags för fjärde och sista rösten.... På den fjärde lappen läser jag... Jocke.. daamn Jocke blev veckans cooling. Jag och robert som var kreativa ovch knäppte alla bildfer fick inte en enda röst.. Jag tror det är en conspiration .. Han måste ha mutat dom.. Det ska ja göra nästa vecka.. undra om fem spänn räcker..

Jag hade tänkt vara en anonym bloggare men det var svårare än jag trodde och det funkade inte sen tänkte jag att jag inte skulle lägga upp några bilder på mig här men nu sprack det också.

Jag tänkte att ni skulle få rösta fram veckans cooling nu!!

Här är bidragen i veckans coolng tävling:


Robert i hatt Robert i hatt
Jag i hatt Jag i hatt
Jocke i hatt (Veckans vinnare) Jocke i hatt
Pappa i hatt Pappa i hatt
Mamma i hatt Mamma i hatt
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0