"Ylva har en luftburen choice"

I natt drömde jag en skum dröm. Johan har snackat om drömmar å så och nu drömde jag en dröm.

Jag körde i en stor grön bil.. skulle typ på road trip eller något men det här var kvällen innan vi skulle åka och jag parkerade bilen vid vårat radhus. Johan hade sagt att hans mormor bodde i samma länga eller nära mig och var orolig för att han skulle springa över men eftersom vi inte skulle träffas innan ja kom hem från usa sa var jag endå lite lugn. Jag minns att jag vaknar upp i soffan, inte mysig alls och skulle behöva dusha.. då får jag en konstig känsla i magen som att något kommer att hända.. två sekunder senare plingar det på dörren... hjärtat slår fortare!!!!!  Mamma går för att öppna och ropar efter ett tag "Ylva det är till dig du är hemma va?" Nu visste ja att det var Johan.. han skulle ju inte komma hit.. damn ja har inte ens duschat :P Jag svaradade typ näääe ja är inte hemma.. men det funkade inte han kom in i vardagsrummet endå. Jag satt i soffan men en filt typ över hela mig.. som en burka för att han inte skulle se mig :P haha han satte sig på en stol å små log men såg endå obekväm ut. Det kändes inte bra alls...Vi typ snackade om varför han kom dit och jag upprepade att han inte skulle få träffa mig innan usa men han brydde sig inte.. Sen ringde han sin mormor och sa "Jag kan inte gå härifrån för ylva har fått en luftburen choice". I drömmen fick jag en känsla av att det betydde typ samma sak som "Ylva tror att jag kommer disssa henne i framtiden och måste därför stanna och lugna henne" :P


Sen vaknade jag hahaha och nu sitter jag här :P Ska väl tvinga nån att göra frukost.. förmodligen mamma hahahahahaha :P Vadå hon gillar att göra frukost så :P

Undra om Johan ringer när ja är på bussen.. hoppas de


over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Robert

soka

2008-01-19 @ 01:48:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Svartvante

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0