sommarkvällar i gävle

Ja vet Katta men vi var på efterfest och vädret var inte så lovande :P

Nu sitter jag hoos Elin med Sanna. Elin springer runt och packar för hon ska resa iväg till usa imorgon. Va inte säker på att jag var ledig imorgon men kollade på schemat och de va jag :D sköönt.

På onsdag startar dom traditionsenliga sommarkvällarna i Gävle :) Minns inte vilka artister det var men det spelar ingen roll bara det är najs folk där så :P Får förhoppningsvis träffa söta killen då :D

Nä hade inget roligt att skriva idag ! hörs imorrn

ps.Sanna är bäst. ds
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: Katta

Är du? jag som skrev en lapp på bilen till dig. "HEJ YLVA!" vem fick den då? Lol. aja :D

2008-07-07 @ 23:22:01
URL: http://blog.punkslyna.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0