äntligen ledig.. men sjuk

fyra dagars ledighet nu. Men jag är sjuk :( Imorgon måste jag bli frisk för ja vill ju träffa mina polare! Får inte träffa Andree ända tills på fredag :( hur ska de gå hehe. han är så glad å så och man behöver verkligen det! Och inte kan ja flirta med Andereas heller :P

Jag vill ha höst. Sen sommar/ tidig höst. Jag är ingen sommar människa ja är mer höst och älskar hösten!!! Ska nog kolla på "vid din sida" för där är det mycket höst hehe. Fan de va nått ja skulle berätta för er, men vadå? Minns inte som vanligt. haha Min man ska till Gävle idag men ja är sjuk så kan inte träffa honom :P hehe Jo justja på jopbbet har vi en dator som typ bara står där och alla skriver roliga meddelanden till varandra i word haha as roligt att läsa å skriva söta små meddelanden till alla hetingar :P Längtar tills ja får läsa vad alla skrivit haha

Nä nu ska jag käka snobb oliver och dricka grönt te med citrus i vi hörs!

Ha det underbaaaaaart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0