Bäbis!!!!!

I dag har jag jobbat och vi hade typ inget att göra för de va så lite folk så vi åkte till den trevlige Andree och snackade lite skit :) Så najs. Jag har blivit moster igen !!! Mia har äntligen fått sin bäbis han är två veckor för tidigt och jätte liten men gud så söt :) Han heter Tristan :) Imorgon jobbar jag men sen lördag söndag är jag ledig!! :D fasen va najs asså. Inte varit ledig på länge. om ett tag ska jag och sanna gå på prommis med pärlis!

Nu lyssnar jag på Under ytan. texten är faktiskt bra. synd att melodin suger fårpung!

Har faktiskt inget spännande att  berätta förutom det där med Tristan då :D

Ha det underbart!
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0