fyra böcker och snobb-oliver!

vi har en studdsmatta på tomten, den har jag ockuperat med mitt duntäcke som luktar as gott med parfym, två kuddar som inte alls är sköna FYRA böcker ifall jag skulle läsa i turbodurbofart! Fast de är egentligen bara tre för de är två lika. Nu läser jag Martiga koden som jag fick av Mia i julklapp och den äger! Garvar själv ute på studsmattan och mina grannar kom hem precis när jag garvade sönder :P Nu överdrev jag, jag skrattade litegrann. Jag har en ny bikini som jag solar i och jag känner mig som lillasjöjungfrun blandat med en strandad val! Jag har typ käkat 40 kalamata oliver så mamma kommer döda mig när hon kommer hem för dom är dyra och det är ju "hennes"

hela familjen är i stugan, vågar inte träffa dom för min vän va dum igår och hoppade i min säng så den lät :P Och jag menar det faktiskt. Jag skäms.

Nu ska jag tillbaka till min studsmatta och mitt duntäcke och alla mina böcker och kuddar sen ska jag bli lika negerbrun som jag är på händerna!! Undra om ja ska äta 40 snobb-oliver till så mamma blir sur...

GÅ UUUUUTTTTTT!!!!!!!!!!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0