Gårdagens bravader!

Vi var hemma hos Persson igår sen så skulle jag hem och sova hade jag tänkt men icke hehe. Jag bestämde mig för att gå ut på krogen ist så jag följde med ner på stan. Där träffade jag min vän och mitt krogen sug försvann snabbt. Vi hade stått och valt ställe dit vi skulle gå i hundra år kändes det som och mina ben orkade inte mer och hade jag druckit mer hade jag somnat tror jag så jag tog de grymt mogna beslutet att åka hem :P Min vän körde hem mig och honom på sin cykel. Ja har fått grymt mycke myggbett, kanske är från igår då. hade ju bara klänning på mig :P Justja han har världens godaste parfym :) alltså den luktar gott :P Vette faen vilken det är, har säkert frågat förut men minns tyvärr inte.

Idag på min första lediga dag är de piss kallt ute, eller de är 17 grader varmt men är man van vid 28 ungefär så fryser man idag. När ska jag hinna bli brun då?? eftersom att jag går upp göre kl 6 varje dag har jag vant mig vid de å vaknade tidigt idag med, fast de va inte lika tidigt.

Nu börjar skärmen cepa så jag orkar inte skriva mer, de va nå viktigt jag skulle skriva om som vanligt men jag minns inte. kommer nog på de sen!

Ha de braaaaa
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0