god damn it

omg veckan har gått så satans fort. De va nyss måndag och ja har inte träffat mina kompisar på över hundra år känns de som. nästan inte ens pratat med dom :(  Har inte suttit vid datorn heller så ja förstår att ni kommer hoppa av lycka på stolen nu när ni läser det här inlägget. På jobbet är det full rulle, as mycket att göra. Imorgon kommer det skit mycke folk så de blir fullt upp och på söndag blir det väl lungt sen är jag ledig fyra dagar :D Dom kommer väldigt lägligt tror nämligen att jag börjar bli sjuk. Men ja har inte tid att vara sjuk då heller för då ska jag umgår med mina underbara vänner!!

Efter jobbet idag och igår drog jag till Andree och snackade lite å glodde på killar :P hehe de är najs de. Vi ska gå ut å dricka drinkar å så någon dag :) Han är så trevlig! Jag, han och gulizar (en tjej ja jobbar med) brukar leta nya snyggingar i parken, å konstigt nog är det nya varje dag fast dom har jobbat lite länge som oss. Dom mognar och blir snyggare och charmigare . haha

Katta vet inte om du läser min blogg nu när du är hos familjen men har snackat med Siw och allt är lungt :)

Nä nu ska jag runda av här haha ska glo lite på msn å nördiga facebook sen ska jag väll tracka Mr M lite om han är online:P

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0