hälsocentralen nästa?

Idag var sista dagen innan "lång ledigheten".. haha allt är verkligen relativt. Lång ledighet nuförtiden är ungefär fyra fem dagar, då är man värsta lång ledig :P haha förut hade det varit MINST en månad! haha Min jävla piss satans hosta är fan inte borta. Funtar på att ringa hälsovårdscentralen imorgon, men då kanske jag får antibiotika å då kan jag inte dricka på fredag när de är personalfest. å de va inte bra så jag får bli friska på egen hand! Jag hostar så jag blir yr :P haha

Idag såg jag kängururna hoppa, försår ni hur glad jag är? Jag har jobbat i furuvik sen 20:e maj och sett alla djuren varje dag men aldrig någonsin har en känguru hoppar framför mig :P haha speciell day! Sen fick vi en privat gudie tur på fortet av en fejk militär hehe men det var spännande :)

Imorgon ska jag sätta mig och skriva ner låten jag och Katta har kommit på så ni får se vilka underverk vi kan göra. Fast först ska jag nog sova bort hela dagen och hoppas att det spö regnar!

Vart är alla människor? typ ingen inne på msn.. länge sen jag pratade med någon från msn :P sitter aldrig vid datorn längre, har inte tid .. fast mest är de för ja inte har lust :P

ps. för er som vill få tag på mig så är det nu ni ska passa på :p förmodligen kommer jag vara upptagen med annat men snälla, testa :P haha ds.

Nu ska jag tillbaka till sängen, hörs imorgon!

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0