här kommer världens bästa städpatrull !!!!!!!!! :P

Tur att jag och Katta har världens bästa humor. Hur skulle vårat annars så halv monotona jobb klaras ? Vi kom på en städ sång idag, den är skit bra! Kommer text på det imorgon för jag hinner tyvärr inte nu. Har kvalitets tid med mig själv framför tvn. Dricker varm choklad, käkar snobb oliver och ost!!! Damn it va gott de är!

Har fått städ mani av jobet. Kom hem runt halv 5 och drog igång på direkten. först båda toaletterna sen vardagrummet. å då menar jag fönster och hela skiten! De känns i ryggen kan ja säga! Åh vetnig ja har gått ner några kilon :) Kan bero på att jag äter ganska bra. Käkar ju lunch ungefär samma tid varje dag plus att jag alltid käkar gröt till frukost! Såå gott! Fattar ni vilka magmuskler man får utav att hosta lr? :P Fast de är endå inte roligt att hosta, särskilt inte på bussar :P


Nej nu mina vänner ska jag tillbaks till tvn. lr först mobba Mr M lite ;P
Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0