helt sjukt, stoppa FRA-lagen

som alla vet så kommer dom att rösta på onsdag. Röstningen gäller om man ska gå avlyssna almänna ramtal, e-mail, sms olika chattar etc etc som passerat sveriges gränser, vilket nästan all kabeltrafik gör nuförtiden.Gå in på http://www.stoppafralagen.nu/ och läs mer.  damn it. Nu kanske du tänker såhär man vadå dom kommer väll inte avlyssna mig? Ehm, jo. Dom kan avlyssna vad dom vill när dom vill hur fan dom vill. Nöjd att du röstade borgerligt nu va? Nej justja, dom har ju gjort helt tvärsemot för vad dom sa. Inte kunde väll du veta att dom är heeeeeeelt borta och har nån satans tvärtomlek i regeringen? Kanske så man ska rösta i framtiden, helt tvärtom mot vad man vill, eller? Tycker sverige ska sluta leka "mini-usa" och skärpa till sig, damn.

Over and out
Ha det underbart!//
Ylva

Kommentarer
Postat av: niclas fredrixon

Intrigriteten är ju som bortblåst, helt ärligt kvittar de nog för mig att någon kostym-matad tele 24:a arbetare sitter och lyssnar när jag berättar för morsan att jag råkats kvadda hennes V70:i. Men helt ärligt, kan inte medge att de är rätt att avlyssna och snoka i fullt lagliga, och fullt normala människors telfonsamtal. Inte nog med de då? Messen kmr dem oxå läsa..



Äh va fan, slit ner det borgliga partiet totalt i nästa val, stampa på dem och kratta ner dem i trottoarbrunnarna..

2008-06-16 @ 22:42:31
URL: http://niclasfredrixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0